Wybrane publikacje |
1 | Podręcznik 2020
Wybrane zagadnienia z zakresu prawa : podręcznik akademicki dla studentów studiów technicznych. Wrocław: Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej, 2020. 122, [1] s. ISBN: 978-83-7493-116-8 |
|
2 | Rozdział w monografii 2019
Rękojmia w nowych ustawowych rozwiązaniach reklamacyjnych = Warranty in new statutory complaint solutions. W: Innowacje a dobrostan społeczeństwa, gospodarki i przedsiębiorstw : próba pomiaru / red. nauk. Zbigniew Malara, Jerzy Tutaj. Wrocław : Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej, cop. 2019. s. 241-251. ISBN: 978-83-7493-093-2 | Zasoby:URL | |
|
3 | Rozdział w monografii 2018
Innowacyjne wymagania organizacyjne w normie ISO 9001 = ISO 9001 standard as source of innovation. W: Innowacje w gospodarce, przedsiębiorstwie i społeczeństwie / red. nauk. Zbigniew Malara, Jan Skonieczny. Wrocław : Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej, 2018. s. 217-226. ISBN: 978-83-7493-032-1 | Zasoby:URL | |
|
4 | Artykuł 2018
Znaczenie rozwiązań innowacyjnych w gwarancji producenta - wyniki badań = Importance of innovative solutions in the manufacturer's guarantee - research results. Problemy Jakości. 2018, nr 8, s. 5-10. ISSN: 0137-8651 | Zasoby:DOI | |
|
5 | Rozdział w monografii 2017
Regulacje o odpowiedzialności za produkt niebezpiecznie wadliwy : opcjonalne kierunki zmian. W: Nowa jakość a zadowolenie interesariuszy : monografia / pod red. Elżbiety Skrzypek, Agnieszki Piaseckiej, Sylwii Sagan. Lublin : Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej. Wydział Ekonomiczny. Katedra Zarządzania Jakością i Wiedzą, 2017. s. 101-110. ISBN: 978-83-62785-26-1 |
|
6 | Artykuł 2017
Próba oceny jakości innowacyjnych rozwiązań dotyczących reklamacji w ustawie o prawach konsumenta z 2014 roku = Attempt to assess the quality of innovative solutions concerning complaints in the Consumer Rights Act of 2014. Problemy Jakości. 2017, nr 2, s. 15-20. ISSN: 0137-8651 | Zasoby:DOI | |
|
7 | Rozdział w monografii 2016
Innovations in quality assurance as an element of the company’s competitiveness. W: Innovations in certain areas of organization management and marketing / Ed. by Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka, Piotr Jedynak. Kraków : Jagiellonian University Press, 2016. s. 83-91. ISBN: 978-83-233-4258-8 2016K Toż: Jagiellonian Journal of Management [Dokument elektroniczny]. 2016, vol. 2, nr 3, s. 249-258. |
|
8 | Rozdział w monografii 2016
Wiedza konsumentów w kontekście innowacyjnych regulacji reklamacyjnych : wyniki badań. W: Uwarunkowania jakości usług w społeczeństwie sieciowym : monografia / pod red. Elżbiety Skrzypek, Agnieszki Piaseckiej, Aleksandry Kowalskiej. Lublin : Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej. Wydział Ekonomiczny. Katedra Zarządzania Jakością i Wiedzą, 2016. s. 243-253. ISBN: 978-83-62785-13-1 |
|
9 | Rozdział w monografii 2016
Od konsumenta do prosumenta w procesie innowacji = From consumer to prosumer. W: Oblicza innowacji w gospodarce i społeczeństwie / pod red. nauk. Zbigniewa Malary. Wrocław : Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej, 2016. s. 241-255. ISBN: 978-83-7493-958-4 | Zasoby:URL | |
|
10 | Rozdział w książce 2015
Istota i znaczenie uwarunkowań społeczno-prawnych innowacyjności przedsiębiorstwa = Nature and importance of the socio-legal determinants of innovation in company. W: Zarządzanie wiedzą i innowacje w organizacji : monografia / red. nauk. Irena Dudzik-Lewicka, Honorata Howaniec, Wiesław Waszkielewicz. Bielsko-Biała : Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej, 2015. s. 119-135. ISBN: 978-83-65182-16-6 |
|