Wydział Zarządzania

prof. dr hab. inż. Zbigniew Malara

Email: zbigniew.malara@pwr.edu.pl

Stanowisko: kierownik katedry

Jednostka: Wydział Zarządzania » Katedra Organizacji i Zarządzania

ul. I. Łukasiewicza 3/5, Wrocław
bud. B-4, pok. 4.21
tel. 71 320 2019


Wybrane publikacje
1
Artykuł
2024
Zbigniew Malara, Yasmin Ziaeian,
Embracing the fourth industrial revolution: navigating challenges and leveraging opportunities in marketing and management – case study Nokia Poland. Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej. Organizacja i Zarządzanie. 2024, nr 195, s. 395-411. ISSN: 1641-3466; 2720-751X
Zasoby:DOIURLLista MNiSWOpen Access
2
Referat konferencyjny
2023
Van Thanh Phan, Zbigniew Malara, Thi Ai Nhi Duong, Ngoc Thang Nguyen,
Applying the malmquist productivity index model to assess the performance of the coffee enterprise in DakLak Vietnam. W: Intelligent Information and Database Systems 15th Asian Conference, ACIIDS 2023 : Phuket, Thailand, July 24-26, 2023 : Proceedings, Pt. 2 / ed. Ngoc Thanh Nguyen [i in.]. Singapore : Springer, cop. 2023. s. 145-156. ISBN: 978-981-99-5836-8; 978-981-99-5837-5
Zasoby:DOISFX
3
Artykuł
2023
The method of multicriteria analysis for the prioritization of innovations in the construction industry. Management. 2023, vol. 27, nr 1, s. 56-67. ISSN: 1429-9321; 2299-193X
Zasoby:URLSFXImpact FactorLista FiladelfijskaLista MNiSWOpen Access
4
Rozdział w monografii
2023
Refleksje na temat możliwości wykorzystania technologii IT na potrzeby konkurowania szkół wyższych z perspektywy Customer Experience. W: Multimedia w biznesie i zarządzaniu. Dokąd zmierzamy? / red. Robert Kucęba, Waldemar Jędrzejczyk, Klaudia Smoląg. Toruń : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Stowarzyszenie Wyższej Użyteczności "Dom Organizatora", 2023. s. 191-196. ISBN: 978-83-67153-35-5
5
Artykuł
2022
Zbigniew Malara, Sina Razmpishe, Yasmin Ziaeian,
The concept of a sustainable marketing model in adventure tourism: a case study of Iranian adventurers = Koncepcja zrównoważonego modelu marketingowego w turystyce przygodowej: studium przypadku irańskich poszukiwaczy przygód. Przegląd Organizacji. 2022, nr 8, s. 22-29. ISSN: 0137-7221; 2545-2622
Zasoby:URLLista MNiSW
6
Artykuł
2021
Zbigniew Malara, Yasmin Ziaeian,
Design Thinking Concept in higher education sector: a comparison of a representative the Polish and the American university = Design Thinking Concept w sektorze szkolnictwa wyższego: porównanie przedstawiciela uczelni polskiej i amerykańskiej. European Journal of Management and Social Science. 2021, vol. 2, nr 2, s. 21-27. ISSN: 2719-518X
Zasoby:DOIURLSFXOpen Access
7
Artykuł
2021
The SMEs in a pandemic period in Poland. European Research Studies Journal. 2021, vol. 24, nr 2, s. 748-754. ISSN: 1108-2976
Zasoby:DOISFXLista MNiSWOpen Access
8
Artykuł
2020
Empowerment w świetle badań dotyczących zaufania w organizacjach = Empowerment in the light of studies related to trust in organisations. Przegląd Organizacji. 2020, nr 11, s. 18-26. ISSN: 0137-7221; 2545-2622
Zasoby:URLLista MNiSW
9
Artykuł
2020
Zbigniew Malara, Paweł Ziembicki,
Information gap in value propositions of business models of language schools. Operations Research and Decisions. 2020, vol. 30, nr 1, s. 59-76. ISSN: 2081-8858; 2391-6060
Zasoby:DOISFXLista FiladelfijskaLista MNiSWOpen Access
10
Rozdział w monografii
2020
Zbigniew Malara, Maciej Malara,
Innowacyjne systemy pracy w okresie przemysłu 4.0 = Innovation and working systems of the globalization era. W: Innowacje w dobie technologii IT : obszary - koncepcje - narzędzia / red. Zbigniew Malara, Małgorzata Rutkowska. Wrocław : Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej, 2020. s. 187-212. ISBN: 978-83-7493-135-9
Zasoby:URLOpen Access

Wszystkie publikacje pracownika

Politechnika Wrocławska © 2024

Nasze strony internetowe i oparte na nich usługi używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Ochrona danych osobowych »

Akceptuję