Wydział Zarządzania

dr Yasmin Ziaeian

Email: yasmin.ziaeian@pwr.edu.pl

Jednostka: Wydział Zarządzania » Katedra Organizacji i Zarządzania

Wizytówka pracownika


Wybrane publikacje
1
Referat konferencyjny
2025
Yasmin Ziaeian,
The impact of human-centric leadership on employee satisfaction and productivity in digitally transformed organizations. W: The 2nd International Conference on Innovation of Emerging Information and Communication Technology, ICIEICT 2024 / eds. Asadullah Shaikh [i in.]. Cham : Springer, cop. 2025. s. 195-203. ISBN: 978-3-031-88633-1; 978-3-031-88634-8
Zasoby:URL
2
Artykuł
2025
Radosław Ryńca, Yasmin Ziaeian,
Applying linear programming in evaluating employees in higher education: a case study. PLoS ONE. 2025, vol. 20, nr 1, art. e0310183, s. 1-19. ISSN: 1932-6203
Zasoby:DOIURLSFXImpact FactorLista FiladelfijskaLista MNiSWOpen Access
3
Artykuł
2024
Adam Świda, Yasmin Ziaeian,
Strategies for carbon emission reduction: a case study of KGHM Polska Miedź S.A. Ekonomia i Środowisko = Economics and Environment. 2024, vol. 91, nr 4, s. 1-10. ISSN: 0867-8898
Zasoby:DOIURLSFXImpact FactorLista FiladelfijskaLista MNiSWOpen Access
4
Książka
2024
Amir Salehi, Yasmin Ziaeian,
The Golden Eagle Entrepreneur: mastering the skies of entrepreneurship & innovation with nature's wisdom. [B. m.]: Staten House, cop. 2024. 224 s. ISBN: 979-8-89496-417-1
Zasoby:URL
5
Artykuł
2024
Zbigniew Malara, Yasmin Ziaeian,
Embracing the fourth industrial revolution: navigating challenges and leveraging opportunities in marketing and management – case study Nokia Poland. Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej. Organizacja i Zarządzanie. 2024, nr 195, s. 395-411. ISSN: 1641-3466; 2720-751X
Zasoby:DOIURLLista MNiSWOpen Access
6
Artykuł
2022
Zbigniew Malara, Sina Razmpishe, Yasmin Ziaeian,
The concept of a sustainable marketing model in adventure tourism: a case study of Iranian adventurers = Koncepcja zrównoważonego modelu marketingowego w turystyce przygodowej: studium przypadku irańskich poszukiwaczy przygód. Przegląd Organizacji. 2022, nr 8, s. 22-29. ISSN: 0137-7221; 2545-2622
Zasoby:URLLista MNiSW
7
Artykuł
2021
Zbigniew Malara, Yasmin Ziaeian,
Design Thinking Concept in higher education sector: a comparison of a representative the Polish and the American university = Design Thinking Concept w sektorze szkolnictwa wyższego: porównanie przedstawiciela uczelni polskiej i amerykańskiej. European Journal of Management and Social Science. 2021, vol. 2, nr 2, s. 21-27. ISSN: 2719-518X
Zasoby:DOIURLSFXOpen Access
8
Artykuł
2021
Radosław Ryńca, Yasmin Ziaeian,
Applying the goal programming in the management of the 7P marketing mix model at universities-case study. PLoS ONE. 2021, vol. 16, nr 11, art. e0260067, s. 1-25. ISSN: 1932-6203
Zasoby:DOIURLSFXImpact FactorLista FiladelfijskaLista MNiSWOpen Access
9
Artykuł
2021
Adam Świda, Yasmin Ziaeian,
Technological innovation at PC sector during Covid-crisis. European Research Studies Journal. 2021, vol. 24, nr 2B, s. 257-265. ISSN: 1108-2976
Zasoby:DOISFXLista MNiSWOpen Access
10
Referat konferencyjny
2020
Jan Skonieczny, Yasmin Ziaeian,
Crowd communication management – theoretical perspective. W: Proceedings of the 36th International Business Information Management Association Conference (IBIMA) : 4-5 November 2020, Granada, Spain / ed. Khalid S. Soliman. [King of Prussia, PA] : International Business Information Management Association, cop. 2020. s. 1603-1612. ISBN: 978-0-9998551-5-7

Wszystkie publikacje pracownika

Politechnika Wrocławska © 2025

Nasze strony internetowe i oparte na nich usługi używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Ochrona danych osobowych »

Akceptuję