Katedra Organizacji i Zarządzania (K47W08ND12) serdecznie zaprasza do udziału w 7. Sympozjum Naukowym pt. "Innowacje w marketingu". Sympozjum organizowane jest przy życzliwym wsparciu Towarzystwa Naukowego Organizacji i Kierownictwa, Czasopisma Przegląd Organizacji oraz programu Nowoczesne Zarządzanie Biznesem.
Ze względu na panującą sytuację epidemiczną, Sympozjum odbędzie się w trybie zdalnym na platformie zoom w dniu 13. maja 2022 roku.
Sympozjum jest cyklicznym wydarzeniem naukowym, skierowanym nie tylko do środowiska naukowego z Polski i Europy, ale również do przedstawicieli biznesu, jak też sektora bankowego. W trakcie sesji panelowych poruszane są tematy dotyczące dobrostanu społeczeństwa, gospodarki, jak również przedsiębiorstw, szczególnie w dobie obowiązujących ograniczeń. Celem tegorocznego Sympozjum jest podjęcie próby identyfikacji i pomiaru znaczenia innowacji marketingowych w Polsce i Europie. Podczas tegorocznego Sympozjum poruszone zostaną zagadnienia dotyczące trendów rozwoju innowacji marketingowych,
zarówno z punktu widzenia naukowego, jak praktycznego.
Wszelkie informacje na temat wydarzenia wraz z formularzem zgłoszeniowym znajdują się
pod adresem: https://www.ises.pwr.edu.pl/