YOUR BROWSER IS OUT-OF-DATE.

We have detected that you are using an outdated browser. Our service may not work properly for you. We recommend upgrading or switching to another browser.

Sign in

 

Faculty of Management

Milleniusz Nowak, PhD

Email: milleniusz.nowak@pwr.edu.pl

Unit: Faculty of Management (N) » Department of Management Systems and Organizational Development

ul. M. Smoluchowskiego 25, 50-372 Wrocław
building B-1, room 307 A
phone +48 71 320 3502


Consultation hours (online or in my office):

(* Please make an appointment in advance by email. *)

Thursday: 16.20-17.20,

Saturday: 12.15-15.15.


RESERACH INTERESTS:

Marketing Management.

Marketing Planning (including: Corporate Marketing Strategies, Online Marketing Strategies, Social Media Marketing Strategies).

Customer Relationship Management (CRM).

Application of Artificial Intelligence (AI) in Marketing.

 

 


1
Monograph chapter
2018
Milleniusz Nowak,
Cechy skutecznych kampanii marketingowych. W: Humanistyka i nauki społeczne : doświadczenia, konteksty, wyzwania : praca zbiorowa. T. 8 / pod red. Klaudii Pujer. Wrocław : Wydawnictwo Exante, 2018. s. 101-110. ISBN: 978-83-66187-12-2; 978-83-66187-13-9
Resources:URL
2
Article
2017
Marek Biernacki, Milleniusz Nowak,
Jak poprawić satysfakcję pacjentów : zrozumieć sukces Cleveland Clinic = How to improve patient satisfaction, to understand the success of the Cleveland Clinic. Handel Wewnętrzny. 2017, R. 63, nr 5, s. 53-62. ISSN: 0438-5403
Ministry of Science and Higher Education Journal List
3
Monograph chapter
2017
Milleniusz Nowak,
Strategie w fazie inicjowania związków z klientami : efekty zastosowania w relacjach nauka - biznes = Strategies of establishing phase of relationships with customers, the implementation effects in science - business relationships. W: Innowacje w biznesie : nowe modele i nowe praktyki : monografia / pod red. Piotra Kubińskiego. Wrocław : Wydawnictwo Exante, 2017. s. 125-139. ISBN: 978-83-65374-30-1
4
Monograph chapter
2016
Piotr Kubiński, Milleniusz Nowak,
Wyzwania dla zarządzania parkami technologicznymi w Polsce w kontekście relacji nauka-biznes. W: Rozwój społeczno-gospodarczy w skali lokalnej, regionalnej, krajowej i międzynarodowej : monografia : praca zbiorowa / pod red. Klaudii Pujer. Wrocław : Wydawnictwo Exante, 2016. s. 71-94. ISBN: 978-83-65690-16-6
Resources:URLOpen Access
5
Article
2015
Milleniusz Nowak,
Orientacja rynkowa : aspekty i potrzeba rozwoju w środowisku internetowym = Market orientation, aspects and the need of development in the internet environment. Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku. 2015, t. 42, s. 15-24. ISSN: 1899-9867
Ministry of Science and Higher Education Journal List
6
Article
2014
Agnieszka Bieńkowska, Milleniusz Nowak,
Zarządzanie relacjami z klientami (CRM) a inne metody zarządzania - współwystępowanie i efekty stosowania = Customer relationship management (CRM) and other management methods – the co-occurrence and the effects of implementation. Marketing i Rynek. 2014, nr 8, s. 31-38. ISSN: 1231-7853
Resources:URLMinistry of Science and Higher Education Journal List
7
Article
2013
Milleniusz Nowak,
Innowacje w CRM jako droga do zwiększania wartości relacji = Innovations in CRM as a way to increase the value of relationship. Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 2013, nr 300, s. 86-93. ISSN: 1899-3192
Resources:URLMinistry of Science and Higher Education Journal ListOpen Access
8
Monograph chapter
2013
Milleniusz Nowak,
Towards integrated concept of CRM dimensions = Koncepcja integracji wymiarów CRM. W: Zarządzanie przedsiębiorstwem : perspektywa klienta i procesów wewnętrznych / red. Joanna Kałkowska, Edmund Pawłowski, Hanna Włodarkiewicz-Klimek. Poznań : Wydawnictwo Politechniki Poznańskiej, 2013. s. 203-211. ISBN: 978-83-7775-241-8
9
Article
2012
Milleniusz Nowak,
Rozwiązania organizacyjne wspierające zarządzanie relacjami z klientami = Organizational solutions supporting customer relationship management. Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 2012, nr 272, s. 134-142. ISSN: 1899-3192
Ministry of Science and Higher Education Journal List
10
Book chapter
2011
Milleniusz Nowak,
Customer Relationship Management. W: Współczesne metody zarządzania w teorii i praktyce / pod red. Mariana Hopeja i Zygmunta Krala. Wrocław : Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej, 2011. s. 43-54. ISBN: 978-83-7493-649-1
Resources:URL

Politechnika Wrocławska © 2024