YOUR BROWSER IS OUT-OF-DATE.

We have detected that you are using an outdated browser. Our service may not work properly for you. We recommend upgrading or switching to another browser.

Sign in

 

Faculty of Management

Yasmin Ziaeian, PhD

Email: yasmin.ziaeian@pwr.edu.pl

Unit: Faculty of Management (N) » Department of Organizational Management

Employee business card


1
Referat konferencyjny
2025
Yasmin Ziaeian,
The impact of human-centric leadership on employee satisfaction and productivity in digitally transformed organizations. W: The 2nd International Conference on Innovation of Emerging Information and Communication Technology, ICIEICT 2024 / eds. Asadullah Shaikh [i in.]. Cham : Springer, cop. 2025. s. 195-203. ISBN: 978-3-031-88633-1; 978-3-031-88634-8
Zasoby:URL
2
Artykuł
2025
Radosław Ryńca, Yasmin Ziaeian,
Applying linear programming in evaluating employees in higher education: a case study. PLoS ONE. 2025, vol. 20, nr 1, art. e0310183, s. 1-19. ISSN: 1932-6203
Zasoby:DOIURLSFXImpact FactorLista FiladelfijskaLista MNiSWOpen Access
3
Artykuł
2024
Adam Świda, Yasmin Ziaeian,
Strategies for carbon emission reduction: a case study of KGHM Polska Miedź S.A. Ekonomia i Środowisko = Economics and Environment. 2024, vol. 91, nr 4, s. 1-10. ISSN: 0867-8898
Zasoby:DOIURLSFXImpact FactorLista FiladelfijskaLista MNiSWOpen Access
4
Książka
2024
Amir Salehi, Yasmin Ziaeian,
The Golden Eagle Entrepreneur: mastering the skies of entrepreneurship & innovation with nature's wisdom. [B. m.]: Staten House, cop. 2024. 224 s. ISBN: 979-8-89496-417-1
Zasoby:URL
5
Artykuł
2024
Zbigniew Malara, Yasmin Ziaeian,
Embracing the fourth industrial revolution: navigating challenges and leveraging opportunities in marketing and management – case study Nokia Poland. Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej. Organizacja i Zarządzanie. 2024, nr 195, s. 395-411. ISSN: 1641-3466; 2720-751X
Zasoby:DOIURLLista MNiSWOpen Access
6
Artykuł
2022
Zbigniew Malara, Sina Razmpishe, Yasmin Ziaeian,
The concept of a sustainable marketing model in adventure tourism: a case study of Iranian adventurers = Koncepcja zrównoważonego modelu marketingowego w turystyce przygodowej: studium przypadku irańskich poszukiwaczy przygód. Przegląd Organizacji. 2022, nr 8, s. 22-29. ISSN: 0137-7221; 2545-2622
Zasoby:URLLista MNiSW
7
Artykuł
2021
Zbigniew Malara, Yasmin Ziaeian,
Design Thinking Concept in higher education sector: a comparison of a representative the Polish and the American university = Design Thinking Concept w sektorze szkolnictwa wyższego: porównanie przedstawiciela uczelni polskiej i amerykańskiej. European Journal of Management and Social Science. 2021, vol. 2, nr 2, s. 21-27. ISSN: 2719-518X
Zasoby:DOIURLSFXOpen Access
8
Artykuł
2021
Radosław Ryńca, Yasmin Ziaeian,
Applying the goal programming in the management of the 7P marketing mix model at universities-case study. PLoS ONE. 2021, vol. 16, nr 11, art. e0260067, s. 1-25. ISSN: 1932-6203
Zasoby:DOIURLSFXImpact FactorLista FiladelfijskaLista MNiSWOpen Access
9
Artykuł
2021
Adam Świda, Yasmin Ziaeian,
Technological innovation at PC sector during Covid-crisis. European Research Studies Journal. 2021, vol. 24, nr 2B, s. 257-265. ISSN: 1108-2976
Zasoby:DOISFXLista MNiSWOpen Access
10
Referat konferencyjny
2020
Jan Skonieczny, Yasmin Ziaeian,
Crowd communication management – theoretical perspective. W: Proceedings of the 36th International Business Information Management Association Conference (IBIMA) : 4-5 November 2020, Granada, Spain / ed. Khalid S. Soliman. [King of Prussia, PA] : International Business Information Management Association, cop. 2020. s. 1603-1612. ISBN: 978-0-9998551-5-7

Politechnika Wrocławska © 2025