YOUR BROWSER IS OUT-OF-DATE.

We have detected that you are using an outdated browser. Our service may not work properly for you. We recommend upgrading or switching to another browser.

Sign in

 

Faculty of Management

Krzysztof Zymonik, PhD

Email: krzysztof.zymonik@pwr.edu.pl

Unit: Faculty of Management (N) » Department of Organizational Management

ul. M. Smoluchowskiego 25, 50-372 Wrocław
building B-1, room 406 A
phone +48 71 320 2864


1
Textbook
2020
Wybrane zagadnienia z zakresu prawa : podręcznik akademicki dla studentów studiów technicznych. Wrocław: Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej, 2020. 122, [1] s. ISBN: 978-83-7493-116-8
2
Monograph chapter
2019
Rękojmia w nowych ustawowych rozwiązaniach reklamacyjnych = Warranty in new statutory complaint solutions. W: Innowacje a dobrostan społeczeństwa, gospodarki i przedsiębiorstw : próba pomiaru / red. nauk. Zbigniew Malara, Jerzy Tutaj. Wrocław : Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej, cop. 2019. s. 241-251. ISBN: 978-83-7493-093-2
Resources:URLOpen Access
3
Monograph chapter
2018
Innowacyjne wymagania organizacyjne w normie ISO 9001 = ISO 9001 standard as source of innovation. W: Innowacje w gospodarce, przedsiębiorstwie i społeczeństwie / red. nauk. Zbigniew Malara, Jan Skonieczny. Wrocław : Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej, 2018. s. 217-226. ISBN: 978-83-7493-032-1
Resources:URLOpen Access
4
Article
2018
Znaczenie rozwiązań innowacyjnych w gwarancji producenta - wyniki badań = Importance of innovative solutions in the manufacturer's guarantee - research results. Problemy Jakości. 2018, nr 8, s. 5-10. ISSN: 0137-8651
Resources:DOIMinistry of Science and Higher Education Journal List
5
Monograph chapter
2017
Regulacje o odpowiedzialności za produkt niebezpiecznie wadliwy : opcjonalne kierunki zmian. W: Nowa jakość a zadowolenie interesariuszy : monografia / pod red. Elżbiety Skrzypek, Agnieszki Piaseckiej, Sylwii Sagan. Lublin : Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej. Wydział Ekonomiczny. Katedra Zarządzania Jakością i Wiedzą, 2017. s. 101-110. ISBN: 978-83-62785-26-1
6
Article
2017
Próba oceny jakości innowacyjnych rozwiązań dotyczących reklamacji w ustawie o prawach konsumenta z 2014 roku = Attempt to assess the quality of innovative solutions concerning complaints in the Consumer Rights Act of 2014. Problemy Jakości. 2017, nr 2, s. 15-20. ISSN: 0137-8651
Resources:DOIMinistry of Science and Higher Education Journal List
7
Monograph chapter
2016
Innovations in quality assurance as an element of the company’s competitiveness. W: Innovations in certain areas of organization management and marketing / Ed. by Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka, Piotr Jedynak. Kraków : Jagiellonian University Press, 2016. s. 83-91. ISBN: 978-83-233-4258-8
2016K Toż: Jagiellonian Journal of Management [Dokument elektroniczny]. 2016, vol. 2, nr 3, s. 249-258.
8
Monograph chapter
2016
Wiedza konsumentów w kontekście innowacyjnych regulacji reklamacyjnych : wyniki badań. W: Uwarunkowania jakości usług w społeczeństwie sieciowym : monografia / pod red. Elżbiety Skrzypek, Agnieszki Piaseckiej, Aleksandry Kowalskiej. Lublin : Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej. Wydział Ekonomiczny. Katedra Zarządzania Jakością i Wiedzą, 2016. s. 243-253. ISBN: 978-83-62785-13-1
9
Monograph chapter
2016
Od konsumenta do prosumenta w procesie innowacji = From consumer to prosumer. W: Oblicza innowacji w gospodarce i społeczeństwie / pod red. nauk. Zbigniewa Malary. Wrocław : Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej, 2016. s. 241-255. ISBN: 978-83-7493-958-4
Resources:URLOpen Access
10
Book chapter
2015
Istota i znaczenie uwarunkowań społeczno-prawnych innowacyjności przedsiębiorstwa = Nature and importance of the socio-legal determinants of innovation in company. W: Zarządzanie wiedzą i innowacje w organizacji : monografia / red. nauk. Irena Dudzik-Lewicka, Honorata Howaniec, Wiesław Waszkielewicz. Bielsko-Biała : Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej, 2015. s. 119-135. ISBN: 978-83-65182-16-6

Politechnika Wrocławska © 2025