YOUR BROWSER IS OUT-OF-DATE.

We have detected that you are using an outdated browser. Our service may not work properly for you. We recommend upgrading or switching to another browser.

Sign in

 

Faculty of Management

Anna Sałamacha, PhD

Email: anna.salamacha@pwr.edu.pl

Unit: Faculty of Management (N) » Department of Management Systems and Organizational Development

Department of Management Systems and Organizational Development
Faculty of Management
Wrocław University of Science and Technology
Smoluchowskiego 25 B-1, room 306
50-372 Wrocław

Students hours: Monday 11-13

Scientific interests:

marketing management, in particular brand management
intellectual property protection
management in an international perspective


1
Artykuł
2024
Agnieszka Bieńkowska, Katarzyna Tworek, Anna K Sałamacha,
The role of user experience in shaping employees' dynamic capabilities-based model of job performance. European Journal of International Management. 2024, vol. 24, nr 1, s. 78-102. ISSN: 1751-6757; 1751-6765
Zasoby:DOISFXImpact FactorLista FiladelfijskaLista MNiSW
2
Artykuł
2023
Małgorzata Fiałkowska-Filipek, Anna K Sałamacha, Katarzyna Tworek,
The influence of e-leadership on products and services quality and organizational performance during Black Swan Event. Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej. Organizacja i Zarządzanie. 2023, nr 188, s. 87-107. ISSN: 1641-3466
Zasoby:URLLista MNiSWOpen Access
3
Artykuł
2023
Anna K Sałamacha, Katarzyna Tworek, Olga Voropai,
IT adaptability role in shaping organizational performance in VUCA environment. Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej. Organizacja i Zarządzanie. 2023, nr 184, s. 441-457. ISSN: 1641-3466
Zasoby:URLLista MNiSWOpen Access
4
Artykuł
2023
Anna Zabłocka-Kluczka, Anna K Sałamacha,
Organizational resilience as the mediator of relation between brand performance and organizational performance – reflections from the perspective of crisis times. Journal of Organizational Change Management. 2023, vol. 36, nr 6, s. 932-949. ISSN: 0953-4814; 1758-7816
Zasoby:DOIURLSFXImpact FactorLista FiladelfijskaLista MNiSWOpen Access
5
Artykuł
2023
Katarzyna Tworek, Guangyan Luo, Marcin Paska, Anna K Sałamacha,
The influence of e-trust on a job performance model based on employees’ dynamic capabilities during a crisis caused by a Black Swan event. Journal of Entrepreneurship, Management and Innovation. 2023, vol. 19, nr 2, s. 159-187. ISSN: 2299-7075; 2299-7326
Zasoby:DOIURLSFXImpact FactorLista FiladelfijskaLista MNiSWOpen Access
6
Artykuł
2022
Agnieszka Bieńkowska, Anna Koszela, Anna K Sałamacha, Katarzyna Tworek,
COVID-19 oriented HRM strategies influence on job and organizational performance through job-related attitudes. PLoS ONE. 2022, vol. 17, nr 4, art. e0266364, s. 1-29. ISSN: 1932-6203
Zasoby:DOIURLSFXImpact FactorLista FiladelfijskaLista MNiSWOpen Access
7
Artykuł
2020
Anna Zabłocka-Kluczka, Anna K Sałamacha,
Moderating role of corporate reputation in the influence of external support on organisational resilience and performance. Engineering Management in Production and Services. 2020, vol. 12, nr 3, s. 87-102. ISSN: 2543-6597; 2543-912X
Zasoby:DOIURLSFXLista MNiSWOpen Access
8
Artykuł
2020
Agnieszka Bieńkowska, Anna K Sałamacha, Katarzyna Tworek,
The role of employees in shaping brand performance. Forum Scientiae Oeconomia. 2020, vol. 8, nr 2, s. 93-107. ISSN: 2300-5947; 2353-4435
Zasoby:DOIURLSFXLista MNiSWOpen Access
9
Artykuł
2020
Anna K Sałamacha,
Building brand protection strategy in contemporary enterprises = Budowanie strategii ochrony marki we współczesnych przedsiębiorstwach. Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 2020, vol. 64, nr 12, s. 87-100. ISSN: 1899-3192; 2392-0041
Zasoby:URLSFXLista MNiSWOpen Access
10
Rozdział w monografii
2020
Anna K Sałamacha,
Brands protection in Polish microenterprises. W: Działania marketingowe organizacji / red. Krzysztof Błoński, Agnieszka Smalec. Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2020. s. 203-214. ISBN: 978-83-208-2395-0

Politechnika Wrocławska © 2025